Enbart kram 071220

Jag svarade på en uppmaning att skicka en text vidare. En text om barn som misshandlas. I detta fall en tre-årig liten kille.

Hemskt ja, verkligen. Men jag skickar inte vidare. Det kommer ständigt massor av historier som skall skickas vidare. Jag menar inte att det är fel. Men jag tror inte på det. Gör något istället! Börja jobba i Rädda barnen, ideellt, eller stå upp för allt du ser i vardagen som är fel.

Jag tror inte på vidarebefordran, men är tacksam för engagemang.


Kram lille vän som inte kan skriva och som varje dag drabbas så hårt. Kram lille vän som inte får mat. Kram men vad hjälper det. Kram till er alla barn som idag svälter ihjäl, kram vad hjälper det? men kram ändå, kram!

Enbart kram

Peter PC Carlsson

Kommentarer till Enbart

Postat av: amanda

njae har ju alltid varit lite osäker kanske.

2007-12-20 @ 21:12:17
URL: http://amandahanseen.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0