Enbart magen 071223

Enbart 15 timmars sömn. Jepp. Min son och hans flickvän hann bara komma innan jag var tvungen att gå och lägga mig igår vid fyratiden. Sen har jag legat. Bortsett från när jag gått upp och bakvägen tömt tarmen. Hoppas att de hinner till Paris innan magsjukan bryter ut. Leon mår bra, men S har samma skit som jag. Nåja, jag mår faktiskt mycket bättre idag. Trött som attan men annars mår jag rätt bra.

Så nu återstår det att se om vi kan resa med tåg idag. Jag kan nog, men kan S?
Typiskt, trött och tömd.

Nå vi får se.

Enbart trött.

/PC
Kommentarer till Enbart

Postat av: Di

usch, lät inget vidare för er! Önskar dig och din familj enbart en UNDERBAR JUL och Ett Riktigt Gott Nytt År!

2007-12-23 @ 12:28:31
URL: http://diqueen.blogg.se

Postat av: Ida

Hmm.. inte kul att vara sjuk över jul.. hoppas ni kryar på er!

2007-12-23 @ 16:59:27
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0