Enbart slappa 071222

Enbart en skön och slö morgon. Morgontv och film. Nu kan julen börja, eller framförallt ledigheten. Som jag har sett fram emot att vara ledig. En lång och jobbig höst kan jag nu lägga bakom mig. Nu är det mental vila som behövs.

Om några timmar kommer äldste sonen Beppe och hans flickvän. De gör ett litet stopp hos oss innan de flyger till Paris. Där ska de fira både jul och nyår. Inte utan att jag känner att jag skulle vilja göra lika dant. Lämna julen och bara vara ledig. Det som ska bli roligast i år är att se min lille grabb få öppna sina pressenter.

Han har dag efter dag gått och kollat på paketerna, "får jag öppna den pappa" så pekar han på den stora paketen. Att höra honom prata om alla klappar och om hur tomten ska komma, det är verkligen något att se fram emot.

Enbart Karl-Bertil saknas

/PC
Kommentarer till Enbart

Postat av: frump tittar in för första gången

Tack för titten i min blogg! Roligt med nya besökare.

Då är vi överens om en sak, den här dagen går enbart *ler* i slapphetens tecken!

Ha det gott!

2007-12-22 @ 10:58:28
URL: http://frump.bloggagratis.se

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0