081211 Enbart Audio

Enbart Audio har idag lagts upp på min blogg. Det betyder att det går att lyssna på mina inlägg via Audio Feed. Visst är det lite svårt att höra ibland och det låter inte direkt som Krister Henriksson som läser en talbok men ändå är det bra. Själv har jag sedan flera år haft en förkärlek just för att få böcker upplästa. Det finns så många tillfällen då det inte går att sitta med en bok i handen men som det går utmärkt att lyssna. Så numera lyssnar jag på böcker när jag kör bil, cyklar, går eller när jag handlar.


Så kära läsare nu kan du höra och ladda ner mina inlägg och lyssna på dem när du vill. Helt lagligt och utan att bli stoppade av IPRED.


Idag fick jag en utmärkelse av Malin som skriver i Tidsoptimistens. Tacksamt tar jag emot den och vårdar den i mitt hjärta.


Peter PC Carlsson

Hoppas att du antagit utmaningen Länk till Lucia, om inte gör det nu!

Intressant?

För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas. 
Skänk en gåva till
Barncancerfonden. Läs gärna inlägget om Tim som kämpar och om Madde som inspirerar.
Kommentarer till Enbart

Postat av: Hontass

Vilken häftig grej med audio, det måste jag prova.

2008-12-11 @ 23:19:19
URL: http://hontass.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0