080312 Enbart Upplev

Enbart Upplev.

Upplev mig.

"Så berusa mig,

uppfyll mig, fyll mig och upplev mig,

jag kan fylla dig,

fylla dig med öl och vin, med lust och längtan

med liv och lust, med kropp,

min mun i din, din mun i min,

mina armar kring din kropp

händer runt din hals, din midja,

vågor som sköljer, sand som smeker, bris och brus

fylla dig, uppfylla dig

mina händer kring din hals, fingrar i ditt hår,

smeka och leka, kyssa och smaka

låt mig leva i dig, uppleva dig,


låt oss släcka vår törst, stilla vår längtan

låt oss beblandas, låt oss leva och andas

fylld av längtan, fylld av liv, jag ger, ger och jag ger

din kropp i min famn, min mun vid din hals


bröst som reser, bringa som lyfter

längtan och lust,

saft som rinner, blod pulserar

kyssar och smek

vrid och vänd,

kroppar som glider

kroppar mot varandra gnider

längtan och lust


åtrån stiger, av längtan vi kvider,

höfter och stjärt,

mun mot mun

tungor som leker, hud som njuter

stjärt och lår

munnen den smeker tum för tum

tår, vader, knän, lår

allt ditt burriga rulliga hår

tungan leker kysser och smeker."



Peter PC Carlsson

P.S. En dikt som jag sände till en kvinna för många år sedan. Fortfarande vacker....

Kommentarer till Enbart

Postat av: Erjis

Lyckliga kvinna..

2008-03-12 @ 16:13:53

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0