080516 Enbart Gallsten

Enbart gallsten, det var beskedet jag fick. Ja inte enbart, det sa de inte, men det ar vad jag har. Visst som ni farstar har jag testat sjukvarden i USA. Akte akut in for samma smarta och symptom som jag tidigare akt in  tva ganger med ambulans i Sverige. Enligt den svenska sjukvarden sa ar jag medicinskt fardigbehandlad. Enligt den amerikanska sa har jag gallsten.

Forutom medicin sa har jag med mig en CD hem till min lakare dar prover, rontgen och ultraljud visar pa att jag inte ar medicinskt fardigbehandlad. Atminstanne inte innan gallstenarna tagits bort.
Sa den svenska varden hade inte behovt utsatta mig for gastroskopi. Det hade varit battre att kolla vad jag hade i min galla.

Skriver inte mer nu, har massor att skriva egentligen men det har jag inte tid med.

Enbart nagra dagar kvar.

Peter PC Carlsson
Kommentarer till Enbart

Postat av: vindensmelodi

Nej, usch och fy,,,Ont ont ont!!! Hoppas du får ta bort de där rackarna så fort som möjligt. Och hoppas att du får ha det bra resten av tiden nu när du är på usa resa :-)

2008-05-16 @ 22:22:10
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Postat av: Di

aha..välkommen i klubben...själv har jag haft samma symptom..blev akutopererad, eftersom jag blev så solbränd en morgon..(dvs..gul i ögonvitorna också) så har tagit bort gallan..dock har jag fortfarande problem till och från..sköt om dig..BIG HUG..

2008-05-18 @ 10:50:54
URL: http://diqueen.blogg.se

Postat av: babybelle

Vad synd dom inte tog bort stenarna när dom ändå var igång! Idag spränger man dom med laser tydligen! Krya på dig!!

2008-05-18 @ 14:27:23

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0