081108 Enbart Ångbastu, Del 2 Ånga

Här kommer andra delen i en djupt erotisk dröm jag haft för ett litet tag sedan. Läs först Del 1, innan Del 2 nedan. Del 3  Del 4

-------

Enbart ånga stiger upp ur våra kroppar. Jag sitter med en vit handduk runt mitt kön och försöker att koncentrera mig på att basta. Men kvinnan bredvid mig har än mer lutat sig mot mig och strax ligger hon med huvudet i mitt knä. Hennes andhämtning är tung, liksom hennes huvud mot mitt allt mer svullna kön. Jag öppnar mina ögon och ser in i hennes glansiga blick, hon är kåt. Hon vrider sig lite och lutar sin kind mot min ådersvullna lem... Hjälp vad skall jag göra?


Mannen bredvid henne har lyft upp hennes handduk och smeker först hennes vader, fötter och därefter insidan av hennes lår. Jag sitter still, känner hur det bultar i mitt kön. Jag sväljer och försöker vara skärpt.


Männen inne i hörnet skrattar och är djupt koncentrerade och inne i sin diskussion om sex. Genom ångan kan jag se solbrända armar och muskelsvälda lår. Deras historier om kön, bröst och orgasmer generar mig. Tjejerna mitt emot har gått över till massage av ryggar och hårbotten på varandra. De njutningsfulla ljuden får mig att stirra ut i ångan för att se mer.
Så känner jag hur kvinnan i mitt knä rör sitt huvud och min lem har på något vis letat sig ut ur badlakanet. En bomb av känslor rullar runt i magen när jag känner hennes kind mot min lem. Jag sluter mina ögon och håller andan.


När jag åter vågar titta ser jag hur mannen tagit av henne badlakanet och kysser sig upp längst hennes lår upp mot skötet. Hans händer är kupade och klistrade runt hennes stjärt. Jag kan inte hålla mig längre utan tar tag om kvinnans överkropp. En hand runt hennes hals. Jag tar ett lätt tag runt struphuvudet och hon ser upp på mig och flämtar. Den andra handen för jag ner till hennes nu blottade bröst. Jag kramar och smeker dem hårt.


Männen i hörnan skrattar, och jag hör hur de fortsätter att prata om sex. Kvinnorna mittemot har blivit allt tystare. Jag hör dem samtala tyst och hur de nervöst fnittrar. Strax ligger en av de tre tjejerna på golvet emellan oss. Hon tar av sig handduken och smeker sig själv över magen, höfterna, brösten för att slutligen stanna till vid sitt helt rakade sköte.... En av killarna har dragit sig närmare oss och jag ser hur han smeker sig själv under handduken.


Det pulserar i min lem, jag längtar men vågar inte ta något initiativ.... Innan jag ens hinner tänka känner jag en hand söka sig upp längst mitt lår, krama och masera min pung. Kåtheten stiger och jag är klibbig i munnen. Jag känner hur det rinner från min lem och hur mitt ollon är svullet och djupt lila färgat. 


Plötsligt sluter sig hennes läppar runt mitt kön och jag har svårt att hålla emot.... de är så vackra, så fuktiga, så sköna. Killarna andas allt tyngre och jag jag skymtar deras nu nakna kroppar genom dimman. Hennes huvud sjunker ner över min lem och jag flämtar högt av njutning. Hennes hand runt min pung smeker och drar. Genom dimman ser jag de vältränade männen smeka och kyssa varandra. Var och en har den andras hårda lem i sin hand. Min är i den vackra kvinnans mun. Mannen, hennes man har böjt sig ner och slickar henne. Hennes blygdläppar sväller det gör även jag.


Tjejerna på andra sidan börjar fnittrande att smeka sig själva. Killarna kramar varandra en stund innan de leende reser sig. Nakna och med svulna kön passerar de oss. En av killarna stannar till och vänder sig mot mig så att jag får hans lem rakt framför mitt ansikte. Jag vill gripa tag i den vackra lemmen men vågar inte, skulle vilja känna hur det känns att ha ett manligt kön i min mun. Han står där och ser på mig, ler och hans ögon har en glans av kåthet.



... fortsätter senare.


Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.

Webbtest Expressen, Otrohet, Aftonbladet

Kommentarer till Enbart

Postat av: /S

Det där är ju bara så underbaret skrivet och känslan smittar av sig!



Ser fram imot resten :)

2008-11-08 @ 10:03:42

Postat av: Dockmamman

Ja du inte dåligt skrivet, det är egentligen otroligt bra skrivet...

Men jag är ingen sådan som är intresserad av att läsa sådant här, vet inte om det har med min uppväxt att göra...



Det har tagit många år som jag inte anser att ett intimt förhållande är en våldtäckt...



Idag kan jag och vet hur det ska vara men kan fortfarande inte se sexcener på tv eller läsa...



Ha en bra dag


Postat av: Angeslick

Tack, du får återkomma hur många gånger du vill =)

Jag kommer även att ha koll på dej i fortsättningen oxå!!



Du har verkligen full koll på dina drömmar när du kan beskriva dem så bra och återberätta dem! Bra skrivet iaf!



Ha en skön helg!!

Kraam Angelica

2008-11-08 @ 15:12:59
URL: http://angeslick.blogspot.com/

Postat av: josefin

lyllos dig som får ha sånadär drömmar!;)

2008-11-08 @ 16:31:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Postat av: Di

kikar in och önskar dig en trevlig helg,och håller med om att du kan skriva :)kram

2008-11-08 @ 17:32:44
URL: http://diqueen.blogg.se/

Postat av: Sanna

Tänk om man kunde ha sådana drömmar vilken njutning, en annan är så trött att hon inte ens kommer ihåg att drömma verkar de som hmmm.

Vill önska dig en underbar helg och väntar på att få läsa mer om dina drömmar ;0)

KRAM

2008-11-08 @ 17:55:29
URL: http://sannasegna.blogspot.com/

Postat av: soffie

ojoj det var verkligen en uoohetsande berättelse,

hoppas du får en skön kväll ikväll;O)

2008-11-08 @ 18:15:41
URL: http://soffie69.blogg.se/

Postat av: Malin

Ooooopsssss! Du har inte funderat å att börja skriva erotiska noveller? Den drömmen var ju väldetaljerad, hi hi... Ha en "skön" lördag!

2008-11-08 @ 18:43:20
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Postat av: Jilina

hejsan! vill du bli veckans bloggare? kika då in på min blogg här och anmäl dig : http://isaba.blogg.se/2008/november/vill-du-bli-veckans-bloggare.html

2008-11-08 @ 19:00:11
URL: http://isaba.blogg.se/

Postat av: Nina

Med sådana drömmar behöver du inga vantar... oavsett färg på dem :) Du håller dig varm ändå!



Trevlig helg!

2008-11-08 @ 19:06:41
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Postat av: Pia

Oooops ! Där du - jävlar... du var en jäkel på noveller. Vilka drömmar ! =)))

2008-11-08 @ 22:29:28
URL: http://piakallman.blogg.se/

Postat av: princess 55

med den här skulle du få hur många läsare som helst på poeter, Har haft 4000 sedan jag började poeta där coh fått massor av "vänner" Ha en fin dag Såg dej inte på Peles. (hahaha) Kram

Princess 55

2008-11-08 @ 23:23:26
URL: http://bokblogg.indoman.se

Postat av: stella sweden

Nähääää? O sen da?

;)

2008-11-08 @ 23:43:27
URL: http://enlitenj-ablogg.blogspot.com

Postat av: stella sweden

Undras varför ingen MAN vågar kommentera....bara så där? Blyyyga o hämmade kanske?

2008-11-08 @ 23:47:33
URL: http://enlitenj-ablogg.blogspot.com

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0