100417 Enbart Katolska präster

100416 Enbart Katolska präster
Enbart katolska präster och deras heliga säd tycks allt mer jämställas med pedofili. Ibland känns det bara som att jag håller på att spricka. Fan vad världen är full av skit. Ständigt möts vi av historier om hur kvinnor och barn utsätts för sexuellt utnyttjande och misshandel. De senaste veckorna har vi åter blivit påminda om hur delar av den katolska kyrkan fungerar. Katolska präster som svurit på att de ska leva i celibat (vilket isig är en korkad idé) tar sig rätten att trycka in sin religiösa pitt i mun eller rumpa på unga pojkar.
Skulle det vara så att dessa katolska präster anser sig göra en god kristlig gärning genom dessa våldtäkter så som en del andra religiösa sekters ledare? Anser de att de gör något gott för sina offer? Eller hur i helvete ska man förstå dem? Vore det en enstaka person så kan man naturligtviss från kyrkan skylla på individen. Hur den enstaka prästen har förgripit sig på enskilda individer.
Nu är det inte enstaka präster. Det är katolska präster i massor. Så pass många att jag när jag ser en katolsk präst får anledning att tänka att han är pedofil. Det är inte längre en enskild individs förbrytelser, det är antingen den religiösa sekten kallad “Katolska kyrkan” som attraherar och framförallt tillåter förgripelser på små barn.
Inte nog med att det sker gång på gång över den katolska världen, prästerna får sin förlåtelse och en ny församling med nya små pojkstjärtar att förnöja sig med. Om alla katolska präster skulle lägga sig i en enda stor naken ormgrop och suga av varandras heliga organ så skulle jag inte bry mig. Om de gemensamt skulle komma överens om att tömma sin heliga säd i andra katolska präströvar så vore det helt ok. Men när den ena efter den andra förgriper sig på små pojkar så är det dags att sätta stopp för denna sjuka sekt.
Hur helig den än är så är det för djävligt. Så om prästen nu prästen tar de små pojkarna så kan jag inte annat än att önska att fan ta prästen!
Enbart katolska präster och deras heliga säd tycks allt mer jämställas med pedofili. Ibland känns det bara som att jag håller på att spricka. Fan vad världen är full av skit. Ständigt möts vi av historier om hur kvinnor och barn utsätts för sexuellt utnyttjande och misshandel.

De senaste veckorna har vi åter blivit påminda om hur delar av den katolska kyrkan fungerar. Katolska präster som svurit på att de ska leva i celibat (vilket i sig är en korkad idé) tar sig rätten att trycka in sin religiösa pitt i mun eller rumpa på unga pojkar.

Skulle det vara så att dessa katolska präster anser sig göra en god kristlig gärning genom dessa våldtäkter så som en del andra religiösa sekters ledare? Anser de att de gör något gott för sina offer? Eller hur i helvete ska man förstå dem? Vore det en enstaka person så kan man naturligtvis från kyrkan skylla på individen. Hur den enstaka prästen har förgripit sig på enskilda individer.

Nu är det inte enstaka präster. Det är katolska präster i massor. Så pass många att jag när jag ser en katolsk präst får anledning att tänka att han är pedofil. Det är inte längre en enskild individs förbrytelser, det är den religiösa sekten kallad “Katolska kyrkan” som attraherar och skapar pedofiler och framförallt tillåter förgripelser på små barn.

Inte nog med att det sker gång på gång över den katolska världen, prästerna får sin förlåtelse och en ny församling med nya små pojkstjärtar att förnöja sig med.

Om alla katolska präster skulle lägga sig i en enda stor naken ormgrop och suga av varandras heliga organ så skulle jag inte bry mig. Om de gemensamt skulle komma överens om att tömma sin heliga säd i andra katolska präströvar så vore det helt ok. Men när den ena efter den andra förgriper sig på små pojkar så är det dags att sätta stopp för denna sjuka sekt.

Hur helig den än är så är det för djävligt. Så om prästen nu tar de små pojkarna så kan jag inte annat än att önska att fan ta prästen!

Peter PC Carlsson

För övrigt anser jag att Sverigedemokraternas åsikter och cancern skall bekämpas!

Gör ENBART som favorit på Nyligen Intressant?
Kommentarer till Enbart

Postat av: petra

Hej!

Oj här är det ord och inga visor om de katolska pedofilprästerna! Snacka om styrka i texten och i orden det vibrerade när jag läste den!!!

Jag håller med dig till fullo och det är jätte bra att du kan skriva så som du gör....detta borde ut i en tidning av dignitet tycker jag.



Ha det gott

Petra



2010-04-17 @ 23:02:54
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0