081109 Enbart Pilsk

Enbart pilsk och pigg brukar jag bli när solen lyser, när jag känner hur strålarna smeker min hy och värmer din frusna skandinaviska själen i min kropp. Pilskheten ökar när jag ser kvinnor som visar sin hud för att förgyllas av sol. Det jag inte visste var att samtidigt blir mina spermier mer allerta när min kropp får mera sol.

Det kanske inte alls är de mer lättklädda kropparna på våren som ökar erotiken, det kanske är piggare spermier som vill ut helt enkelt. Och nog är det så att lite sol gör oss piggare, själv går jag alltid in i ett inre ide under denna långa grå period som kallas november. Vi rekommenderas 10 minuters sol för att få pigga spermier, något som ofta inte ens är möjligt att få om man så är ute dygnet runt. Inte ens 10 minuter per dag kan solen lysa genom det grå molntäcke som kväver landet.

Inte konstigt att de stackars små spermierna blir trötta, själv kan jag knappt hålla mig vaken.

Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.
Kommentarer till Enbart

Postat av: Nina

Och jag som inga spermier har ska ändå ha sol på min kind...



eller kropp då. Allt för att få tillräckligt med D-vitamin, så jag inte bryter något mer ben i min kropp.



Och det är sensuellt och mysigt när solen värmer kroppen. Sinnligt.

2008-11-09 @ 12:35:38
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Postat av: hontass

Den här höst-vinter perioden är inte rolig. För mig lättar det alltid efter nyår när jag vett att vi går mot ljusare tider. Men visst piggnar solen upp på både det ena och det andra sättet.



kram kram

2008-11-09 @ 21:56:42
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass

Postat av: Dockmamman

Hihi, det är tur att spermierna är trött när du är trött...



Hur skulle det annars se ut Ler

2008-11-09 @ 22:42:02
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Postat av: Anne

Var får du alla dina Enbart ifrån...hur många enbart kan man ha....du är så häftig med ditt engagemang för du hittar infallsvinklar från ALLT som hör livet till.

Så intelligent, så granskande och så utanför allt som har med ytlighet att göra...det hedrar dig!

Din hjärna måste gå på högvarv dygnet runt.

Tror bestämt att du tom drömmer i Enbart termer som ger dig inspiration.

Tack för att du tillför oss med Enbarthistorier som berör!

Kram. kram kram!

2008-11-12 @ 02:17:59
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0