081020 Enbart Obama

Enbart Obama blev det val som morfar valde. Ja så är det, min partner är andra generationens invandrare. Jag är tillsammans med en invandrare helt enkelt. Morfars (min svärfars) föräldrar är bägge födda i Sverige och flyttade till USA innan han föddes. När han var sju så flyttade de tillbaks. Men han var då amerikansk medborgare och det ger honom rätt att idag bidra till att rösta fram Obama.


Jag känner mig lite stolt. Många är vi i Sverige som snackar och tycker om vem som skall bli president men få har någon verklig möjlighet att påverka. Morfar har och han nyttjar den till att rösta på Obama. Go, go morfar!


Ha ha alla Sverigedemokrater här har nu ytterligare ett exempel på hur bra det kan vara med invandring ;-)


Hur många har en släkting med rätt att rösta i USA?


Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.


Gå in och läs om Maddes kamp mot cancern, hennes mammas beskrivning när hon lämnade jorden och hennes pojkväns varma ord. Ge sen ditt stöd till cancerforskningen. Länk Enbart gästblogg av Anne. Skänk en gåva till Barncancerfonden.

Kommentarer till Enbart

Postat av: Malin

Kikar bara in och önskar en god natt.är i det närmaste medvetslös, så jag läser inlägget i morogn! Kramiz M

2008-10-20 @ 23:01:24
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Postat av: Tobias

På vilket sätt skulle muslimen, vänsterextremisten och psykfallet Hussein vara ett bra exempel på massinvandring och förgörandet av västerlandet?

2008-10-20 @ 23:24:56

Postat av: peter pc carlsson

Det är lika kul varje gång. SD har alltid en del små grindpojkar som kollar vad som skrivs i bloggarna. Tyvärr har de inte lärt sig att läsa fullt ut och har svårt att förstå det som står. Det är därför Tobias inlägg ovan blir lite osammanhängande och frikopplat från mitt inlägg.

2008-10-20 @ 23:34:31
URL: http://enbart.blogg.se/

Postat av: Tobias

Jag ber om ursäkt. Jag var trött och läste bara slutet av inlägget eftersom jag är van vid att du skriver smörja. Därför trodde jag att du syftade på att Obama är en fördel med massinvandring. Nåväl, jag gjorde bort mig ganska stort.



Dock: "Ha ha alla Sverigedemokrater här har ny ytterligare ett exempel på hur bra det kan vara med invandring ;-)" Vadan "ny"? Är språkförbistring också ett resultat av massinvandring?

2008-10-21 @ 01:20:57

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0