Enbart förskyld 071210

Enbart en lätt droppande näsa stör mig idag. I övrigt har det varit en gaska bra dag. Har nu gått upp på en hel tablett. Om en dryg vecka ska jag kollas av doktorn. Den lätta huvudvärken jag fick i början har börjat att avta, vänjer mig vid biverkningarna tydligen. Men muntorhet finns fortfarande kvar, så det går åt en del vatten.

I morgon är det julbord, ganska gott om man inte äter för många och för mycket förståss. Men eftersom jag nu ändå har bestämt mig för så mycket förändring i livet så har jag bestämt mig för att gå ner lite i vikt också. Lika bra att ta allt på en gång liksom.

Undrar vad jag kommer att skriva här om en månad, eller om ett år? Hoppas att jag har lyckts hålla kvar min bestämdhet. Om ett tag bör vinterdepressionen vara under kontroll. Kanske har jag till och med kastat några kilon på vägen. Tja åtminstone något att drömma om.

Enbart hopp håller oss vid liv!

Peter PC Carlsson
Kommentarer till Enbart

Postat av: emelie

håller tummarna för att du klarar det

2007-12-29 @ 15:03:55
URL: http://meledysshowroom.blogg.se

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0