Enbart hem 071209

Enbart på landet är det så dålig kommunikation att det inte går en enda buss på söndagar. Detta mellan Lagan och Ljungby i Småland. Otroligt. Nå, det finns ju alltid en tumme att sätta upp, lifta. Ja det verkar bli alternativet. Annars kommer jag inte till min förbindelse för att resa upp till Stockholm.
Har annars haft en bra helg med mina barn, Fixat mat och kollat film. Skönt. Fortsatt att stoppa i mig mina tabletter som jag än så länge inte känner ett smack av. Men det hade jag inte väntat mig heller.

Nej nu ska jag nog plocka ihop mina grejer och se om jag kan ta mig in till stan. För att sedan åka upp till Stockholm igen.

Enbart en lång resa framförmig.

Peter PC Carlsson
Kommentarer till Enbart

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0