Enbart kräksjuka 071220

Fick ett svar angående kräksjukan som jag kommenterade på följande vis.

"Visst är det från den ljusa sidan jag ser kräksjukan. Åtminstonne så länge som vi inte har drabbarts. Faktum är att jag tror att vi är imuna. Är det farligt att säga så. Att utmana ödet på det viset... Ja då säger jag det i vart fall. Vi är imuna ;-)

Nåja. Vi tog en sväng till mitt jobb, han charmade en del snygga tjejer där... Kanske ska jag ha honom med mig om jag skall söka efter någon.... Det blir ju samtal direkt. Riktig liten flirtmagnet :-)

Min äldste son kommer upp på lördag med sin flickvän, sen reser de vidare till Paris. Kul. Sen ska vi ner till mina föräldrar och Leon ska träffa sina halvbröder.

Tja, det är så med livet. Man får det i bitar."


Enbart kram till alla, en varm sådan

Peter PC Carlsson

Kommentarer till Enbart

Postat av: Emelie

Haha, precis!

2007-12-20 @ 20:00:39
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0