080805 Enbart Arbete

Enbart arbete väntar efter några veckors ledighet. Det blev inte den semester jag tänkt. Det är ofta det inte blir just så som man tänker. Men det blev bra ändå, men betydligt mindre semester. Dels måste jag nu bryta min semester lite innan det var tänkt och börja jobba. Dels ägnade jag halva tiden till att vara på sjukhus och vänta på en operation för gallsten samt en vecka till att bli någorlunda pigg efteråt.


Men skräpet som gjort mig sjuk är borta och på så vis var det en bra semester. Fast det var ju inte det jag tänkt mig. Men nu är jag tillbaks.


Dags att tänka om, lite snabbt. I morgon börjar arbetet igen. Det blir mer semester sedan, någon annan gång.


Kram

Peter PC Carlsson


Läs och ta ställning mot FRA-lagen. Kontakta din riksdagsledamot.


Kommentarer till Enbart

Postat av: michaela

Tävling på bloggen! :D

Var med och tävla om en biobiljett, gratis ofc! ;)



http://michaelaa.webblogg.se/2008/august/guess-what-tavling.html

2008-08-05 @ 23:59:10
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0