080808 Enbart Stockholm

Enbart Stockholm, eller enbart Stockholmarnas dag. 08ornas dag. Runt om i staden var det jippo. Jag jobbar på Medborgarplatsen och att sitta där denna dag var en känsla av att var mitt i en festival. Scener som byggdes musik som spelade glada röster och ett torg som myllrade av liv.


Jag promenerade hem och och medan jag la mig i sängen och läste bok så vibrerade huset av ett ordentligt fyrverkeri. 08ornas dag, fyrverkeri, ett ordentligt sådant. Visst är det kul att se men denna dag låg jag kvar i sängen och njöt av min bok. Ibland måste man inte fira. Inte ens om det är 08ornas dag.


Peter PC Carlsson

Läs och ta ställning mot FRA-lagen. Kontakta din riksdagsledamot.


Kommentarer till Enbart

Postat av: anna

åhhh, det låter som en härlig dag. att fira på avstånd med en bok. stockholm e härligt på sommaren.

take care

2008-08-09 @ 19:18:04
URL: http://mannasdubai.devote.se

Postat av: Ida

Det är väl typiskt föräldrafällan, eller det kanske är fel ord. Men det finns så mycket mer, och inte mist en morgondag. Vi har nog firat det mesta som har firats i våran stad på avstånd. Men utan att sakna att vara mitt i. Att avsluta kvällen med en bok låter hur skönt som helst.

2008-08-10 @ 21:17:46
URL: http://mobjer.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0