080809 Enbart Queer hippa?

Enbart Queer hippa, eller vad säger man när två tjejer skall gifta sig och man skall fixa en hippa? Jag vet faktiskt inte, men det var en grej jag började att fundera på och kom på lite olika varianter.


Har funderat och lekt lite med mina tankar. Till grund har jag haft orden Möhippa och Svensexa.

 

Ett mer Queer utryck skulle kunna vara:

Mösexa

Svenhippa

MöSven

SvenMö

Sexhippa (till skillnad för en sexy hippa)

Hippsexa (ej att förväxla med Hippy sex)


Peter PC Carlsson

Kommentarer till Enbart

Postat av: Leina

Ja du.... Man kan fundera över många ting.... Skrattar... Tycker alla förslag var bra... Ha ha ha.... Har äntligen ryckt mig i den berömda och svarat på din utmaning..... =)

2008-08-10 @ 13:22:12
URL: http://leinas2.blogspot.com/l

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0