080114 Enbart mun

Enbart mun som blänker. Läppar som lätt fuktas av tungans spets. Läppar som glänser. Jag vill närma mig dem, se dem, röra dem. Så låt mig komma nära, nära. Låt mig känna doften av dig när du andas, värmen från din mun. Jag sluter ögonen och längtar efter hettan av dina läppar. Ser dina tänder gnistra då du ler, din tunga sakta glida runt din mun. Jag sluter så åter mina ögon, sväljer saften i min mun. Känner lusten som stiger.


När du ler dras läpparna lätt isär och jag längtar, längtar och kryper närmare dig. Skälvande lutar jag mig mot dig, känner din hud mot min arm. Det knottrar sig och jag ryser, du ler och säger kom. Värmen från din mun får mig att skaka, det kittlar i min mage, ner i mitt kön. Din röst får mig att förstummas. Längtande ser jag din tungas rörelse när du talar, när du viskar mitt namn, din längtan. Jag drar in luft, känner doften av din lust. Sluter mina ögon ser dina läppar fyllas, svälla, ser dem kyssa min mun, omsluta min lem. Jag drömmer och hjärtat slår, jag längtar och blodet rusar.


Dina läppar lyser, glänsande glöd. Jag vill böja mig fram, luta mig över dig och kyssa din mun. Känna smaken av dig, doften suget i din mun. Jag suger lätt på din läpp, du biter och drar tillbaks. Jag låter min tunga leka med din, vi låter dem rulla runt, så som jag längtar att rulla med dig. Så se min mun, smaka och bit. Se hur jag ler, ser hur jag längtar, hur jag trånar och ber.


Läppar som lyser, min lust som tänds. Glänsande, strålande leende och fyllda med blod. Röda och svällda sväljer du mig. Lust och längtan. Sug i din blick, din mun. Jag sluter mina ögon och ser din åtrå. Sug i din mun med glänsande tand, spelande tunga och lekande läpp. Du ler och jag smälter, du ser och smeker med tungan din mun. Skälvande ser jag dig, känner hur benen mjuknar och lemmen växa. Synen grumlas och andningen blir tung. Tungan klibbar och hjärtat slår. Lust, lust och längtan. Åtrå som stiger längtan så stark. Jag vill börja mig fram kyssa din mun fatta din hand.


Dina läppar söker, min hud hettar och brinner av din mun. Din tunga som fuktar min hals, min bringa. Gud vad jag brinner, brinner. Älskade kom till mig, kyss mig nu, kyss mig. Låt mig brinna med dig. Längtan är här, jag brinner, kom, kom och brinn med mig. Kom, kom och ta min hand i din, ta min mun i din. Känn mig, smaka mig, ät mig, ta mig här och nu. Låt mig fyllas av dig så ska du hyllas av mig. Så kom, kom och omslut mig, slut dina läppar om mig, delar av mig och dela mig. Slut dig runt mig så ska jag sluta mig till dig.


Mun som glänser, läppar lätt isär, längtan och lust skälvande lutar jag mig mot dig, vågar jag, vågar jag. Ja, ja, jag kysser dig här och nu.


Enbart lust och längtan till dig.


Peter PC Carlsson

Kommentarer till Enbart

Postat av: Hontass

Jag är stum.....



Helt underbart. Jag måste läsa det igen ;)

2008-11-15 @ 20:13:30
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0