080126 Enbart kåt

Enbart kåt, kan man vara det. Kan du liksom jag känna hur det pulserar i ditt kön? Vid blotta tanken på din kropp, på att få röra den, så brinner min längtan. Ibland är det sensualismen som får mitt hjärta att slå, men ibland är det ren kåthet. En brinnande längtan efter att få älska att få förlusta mig, att få njuta av sex.


Det finns stunder då jag bara längtar efter att bli tagen, då jag längtar efter mjuka händer som smeker min kropp, läppar som söker sig fram över min hud. Fingrar som leker, som trevar sig fram. Smekande, lekande. Känner din doft, din längtan. Hur du liksom jag fyllts av åtrå och lust. Jag kan sluta mina ögon och se dig, se hur din hud knottrar sig av min beröring, hur du ryser när jag kysser din hals, när jag vidrör dina läppar. Se dina bröstvårtor hårdna, känna min lem fyllas av blod. Lust och längtan.


Min kropp brinner och hjärtat bultar högt i mitt bröst. Hjärtat är fyllt av min längtan, av min kärlek till dig. Min näsa fylls av dina dofter, lukten av ditt hår, din hud, din parfym och av ditt kön. Min längtan är så stark så klar. Munnen klibbar av åtrå av längtan att kyssa ditt kön, av lusten att smaka din saft. Njuta av dig, ge njutning till dig, få dig att åtrå mig, att ge dig till mig, njuta med mig. Hänge dig åt din lust och längtan så som jag vill ryckas med i njutning av dig.


Vill ligga på dig, känna dig omsluta mig, känna dig under mig, över mig, känna ditt kön, känna dina kyssar, dina bröst i mina händer i min mun. Jag vill ta dig, krama dig, älska dig, vill slicka dina läppar, kyssa din mun, vill komma in i dig och komma i dig. Jag vill förlusta mig med dig för jag har lust till dig. Vill älska och knulla med dig, viska snusk i ditt öra. Dra av dig dina trosor och älska med dig. Vill, vill vill.


Åtrån är stark, liksom lusten, längtan när jag känner din doft, ser din kropp, dina läppar. Du tänder min lust, min längtan att förföra. Vill ta ditt hår i mina händer, kyssa dina ögon och känna din hand i min. Dina fingrar som flätas runt mina, din mun som andas i mitt öra dina lemmar som omfamnar mig, dit kön som omsluter mig. Jag är din, din enbart din. Så älska mig, älska mig för jag älska dig. Kärleken är villkorslös och ovillkorlig.


Så utan villkor utan annat än min nakna längtan, min nakna kropp och min nakna kärlek söker jag dig. Söker jag förlustelser med dig. Så kom min älskade så vi kan förlusta oss, njuta av varandra. Lust och längtan. Erotik och kärlek. Min kropp och din. Våra kroppar kan bli ett. Bröder och systrar världen över förenen eder. Låt oss förenas i vår lust, i vår längtan. Vår erotiska längtan efter närhet, efter kärlek och orgasm. Så kom, kom och låt oss komma, enbart komma.


Enbart kom, kom.


Peter PC Carlsson

Kommentarer till Enbart

Postat av: Anonym

oj..vilket inlägg..rakt ärligt och skört...Kram Di

2008-01-27 @ 00:05:05

Postat av: Nina på Johangården säger

Det var rakt på... men du skriver bra! Och ärligt...

2008-01-27 @ 16:00:39
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Postat av: Anonym

så sensuellt och så naket vackert...

2008-01-27 @ 20:47:54

Postat av: Hontass

Vet inte vad jag ska säga... blev stum av ditt sätt att utrycka din känsla. Underbart!

2008-10-31 @ 23:28:55
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0