080626 Enbart Yppig

Enbart yppig. Ja det verkar definitivt att vara en stark trend. Vi människor blommar ut under sommaren och det är inte minst då som de yppiga formerna märks. Är det enbart så att jag är gubbsjuk och lägger märke till detta först nu eller har allt fler kvinnor fått större bröst och tajtare tröjor.


När jag samtalar med en väl tilltagen urringning så måste jag verkligen tänka hela tiden och anstränga mig än mer för att blicken skall vara på ögonen och inte i klyftan och på bröstvårtorna. Är jag sexistisk nu, eller enbart mänsklig? Tolka mig rätt, jag tycker det är otroligt tilltalande och njuter av det vackra jag ser. Men det är inte alltid så lätt.


Jag var hos en doktor för ett antal månader sedan. En vacker kvinna som var lite äldre än jag men som verkligen månat om sin kropp och att också se till att framhäva den. Urringningen var djup och klädseln lös. Det var som gjort för att vila blicken just kring hennes bröst. Att sitta och samtala med en vacker doktor är trevligt men ganska jobbigt när det mesta av tankarna går till att hålla blicken under kontroll.


Så många kläder med så djupa urringningar. Hur ska man egentligen kunna tolka det på annat vis än att det är meningen att jag skall kolla just på det som kläderna väljer att framhäva? Yppigheten. Men det är ju inte direkt accepterat att jag under ett samtal sitter och med välbehag låter min blick smeka ett par välformade och framhävda bröst.


Det är inte lätt att vara man ibland. Men det är härligt med sommaren och då och då kan jag ju inte låta bli att lägga min blick till vila. Underbart är det att vila. Ibland vilar blicken på silikon men lika fullt så njuter jag av sommaren.


Nog är det så att kvinnorna blir yppigare och yppigare. Inte tror jag att det beror på att de föds med större bröst utan snarare att modet framhäver det var och en har men också att allt fler fyller på sina former.


Själv har jag härliga benmuskler men mina biseps är inte mycket att skryta med. Kunde kanske låna ett par bröstinlägg och lägga dem på mina armar. Även killar vill vara yppiga. Det är ju bra mycket enklare än att träna.


Peter PC Carlsson

Kommentarer till Enbart

Postat av: vindensmelodi

:-)) Hhahaaaa,,, jag tycker du är härlig! :-))



Jag tror tjejer idag har en lite högre medelvikt än tidigare,,, det förklarar en del av yppigheten,,, gubbsjuk :-)) Hhaaaa, ja, kanske det,,, men det är väl inget dåligt med det,,, det är väl ett friskhetstecken? Eller?

2008-06-27 @ 22:28:08
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Postat av: Leina

He he he he..... Jag köpte (för ovanlighetens skull) kläder idag med 18 åriga dotterns hjälp.... Ett fel har du i ditt resonemang.... Kläder idag görs inte för bystiga "damer"..... Visade dottern på det brutala sättet, genom att prova i affären. Dottern såg lite lätt chockad ut när min byst inte på något sätt lyckades finna plats i klädern (som för övrigt var i rätt storlek)... =D.... Men de kläder som finns för byst modell större visar gärna upp behagen... Däri har du rätt... Men det finns linnen som man kan ha under..... Ett måste om man är lärare....

2008-06-28 @ 16:42:24
URL: http://leinas2.blogspot.com/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0