080905 Enbart Andra

Enbart Andra, andra som jag tycker om kommer att få tillfälle att sända ett inlägg till Enbart. Gästbloggare med andra ord. Jag letar inte efter många som vill gästblogga. Ett par personer har jag redan frågat men framförallt hoppas jag att ni som läser funderar över om ni har något ni skulle vilja gästblogga om på Enbart.

Enbart har som mest haft 144 unika besökare under en dag. Vilket var igår. Snittet de senaste 14 dagarna ligger på 70 unika besökare per dag.

För er som gästbloggar hos mig kommer jag att lägga upp er blogg som en länk från min första sida. Hoppas att du känner dig manad att gästblogga hos mig. Vill dock passa på att säga att jag kommer att vilja ha inlägg som är välskrivna och förhoppningsvis intressanta ämnen.

Ert inlägg sänder ni till mig via mail och jag lägger sedan upp inlägget.


Vill samtidigt passa på att ge er länken till min äldste son som är ute på upptäcktsresa i Canada.


Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.

Kommentarer till Enbart

Postat av: Nina

hmm.. gästblogga... tja, det kan nog gå an. Har aldrig provat det. Du har min mailadress när du loggar in om du är intresserad av gästbloggning.



Trevlig helg!

2008-09-06 @ 10:02:50
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Postat av: princess 55

Hej Peter!

Bra ide! Och grattis till att ha så många besökare på din blogg.

Jag antar att du vill ha mailen sända till dig och att du sedan väljer ut de som du lägger på din gästblogg.

Kram

princess 55

2008-09-06 @ 12:13:30
URL: http://bokblogg.indoman.se

Postat av: Caroline

Nu har jag svarat på reflektionsfrågorna.



Fan fiction innebär att man tar en redan påhittad - fiktiv eller verklig - person och skriver om honom/henne. Just i Sverige tror jag att det är Harry Potter-världen som engagerar flest ff-skrivare.

2008-09-06 @ 13:09:36
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/

Postat av: Vida

Gästbloggar gärna hos dig som jag skrev förut.. nåt önskemål angående ämne eller är det helt fritt? Kommer nog att ta några dagar för mig att skriva det.. ska klura lite först.. Skulle behöva din mailadress så att jag kan skicka det till dig när det är klart. Så skicka gärna ett mail till min mailadress så att jag får den (vi har ju ingen sån funktion hos blogger). Eller skriv den i en kommentar hos mig..



Ha det gott i regnet!



Vida

2008-09-06 @ 16:54:20
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Postat av: Di

Tack PC! Jag känner mej enbart hedrad över din fråga, klart jag vill:) Jag ska också fundera på vad jag vill dela med mig hos dig. Därmed godkänner jag också att du publicerar det :) ha en underbar kväll!

2008-09-06 @ 19:48:54
URL: http://diqueen.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0