090115 Enbart Lika som bär

Enbart lika som bär är vad Megan Fox menar att hon och Alan Alda är. Tja vad ska man säga, döm själva. Jag menar nog att likheten har helt klart minskat när man nu ser Alda 30 år senare. Inte lätt att har taskig självbild, eller om det nu är ett sätt att få lite publicitet. Isåfall har det ju lyckats.


 

Att ha en taskig självbild däremot är svårare att göra något åt genom några rader i en blogg. I bästa fall kan jag bättre på min egen men har knappast någon hjälp för en snygg skådis som Megan som tycker hon ser ut som Alan Alda. Men ett par råd har jag förstås. Dels borde hon börja med att prova ut ett par riktigt starka glasögon, skulle tro att det är modell teleskop som behövs. Om inte detta hjälper så bör hon genast sluta med att ta hallucinogena droger. Kvarstår fortfarande likheten så är jag intresserad av att få Alan Aldas telefonnummer.

Peter PC Carlsson

Intressant?
För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas! 

Gör ENBART som favorit på Nyligen  Intressant?
bloggkoll 

Kommentarer till Enbart

Postat av: Kotte

Sned syn, men fiskar hon efter koplimanger så är hon nog rätt ute ;)

2009-01-15 @ 10:55:10
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0