100715 Enbart Littorin

Enbart Littorin vet vad som är sant. Ja möjligen också den tjej som påstås sålt sex till honom. Men allvarligt talat. Kommer man verkligen ihåg det fyra år senare? Jag måste för egen del säga att jag kan inte säga att jag kommer ihåg de tjejer som jag haft sex med. Då har jag ändå inte haft särskilt många. Om man nu jobbar som prostituerad så har man säkert lika många kunder under ett par veckor som jag haft tjejer i hela mitt liv.

 

Littorin var ingen offentlig person och inte känd när detta påstås ha skett, ändå skall ”Anna” ha kommit ihåg efter fyra år, just i valrörelsen. Jovisst. Tillåt mig att tvivla. Naturligtvis kan historien vara både sann och osann. Dock anser jag att publiceringen efter Littorins avgång är felaktig från Aftonbladet detta oavsett sanningshalt i påståendet. Hade han fortsatt att vara minister hade det varit en annan sak. Men nu är han inte det.

 

Det leder främst till två saker. 1 fler sålda lösnummer för Aftonbladet. 2 Den avgångne ministerns barn drabbas. Gissa vilka diskussioner de ständigt får möta bland sina kompisar. Det skulle kanske Littorin tänkt på tidigare säger någon. Ja visst, men varken den som säger detta eller jag vet om han ens har gjort det han anklagas för. Detta är i klass med dumheterna som Beatrice Ask kom med om orange kuvert till brottsmisstänkta.

 

Kanske dags att införa lite offentliga spöstraff i landet igen, så att vi kan stå runt omkring och gotta oss åt andras olycka. Själv både hoppades och trodde jag att detta var en mörk tid vi lämnat bakom oss!

 

Men fan heller, i moraljaktens namn tycks lag och rättssäkerhet få stå tillbaks. Det är till och med så att jag själv känner lite för att plocka fram piskan och på offentlig plats piska upp Aftonbladets redaktörer och den nakna rumpan på Beatrice för hennes förslag. Skillnaden mellan mig och ovanstående är att jag inte ens nämner mina idiotiska tankar.... hooopsan det gjorde jag visst. Så spöstraff till min håriga ända också, piska den både röd och blå.


Peter PC Carlsson


För övrigt anser jag att Sverigedemokraternas åsikter och cancern skall bekämpas!

Gör ENBART som favorit på Nyligen Intressant?
Läs mer på Expressen, Aftonbladet.

Kommentarer till Enbart

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0