081121 Enbart D-vitamin

Enbart D-vitamin har vi en stor brist av så här års. Solen syns ibland, idag är ibland. Det lyser och skiner starkt utanför mitt fönster. Solen är stark och när jag tittar ut blir jag bländad bara av de reflekterande strålarna från huset bredvid. Det är detta ljus vi saknar, detta ljus som vi så väl behöver för att må bra, för att vi skall kunna leva ut.

Under sommaren lockar denna sol fram hud, naken hud som ger oss energi både i form av D-vitaminer och erotiska fantasier. Nu under vintern så begränsas vår förmåga att fantisera av alla klädlager som täcker våra bleka kroppar. Men idag lyser solen, idag ger den kraft och lokar oss till lust.

Utan denna sol skulle vår lust vara så mycket mindre. Tänk dig själv en vacker kropp som slickas varm av solen, som lätt pärlande av de minsta svettdroppar vänds och vänds igen för att få en lagom vacker färg. Jag har så lätt att föreställa mig en solens smekning över hela din kropp, över hela min kropp. Sen är det bara att följa efter med handen, med våra munnar. det är erotik, det är lust och det är längtan.

Idag lyser solen, men det är lång tid tills våra kroppar tillåts att vara nakna i solen. I väntan på denna nakenhet kryper jag ner i sängen och drar dig in i min famn. Jag kryper ner under täcket och söker mig fram. Smekande fingrar, sökande läppar och en tunga som letar sig fram. Även i mörker kan jag njuta av naken hud. Med eller utan D-vitamin söker jag mig fram. 

Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.


För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas. 
Skänk en gåva till Barncancerfonden. Läs gärna inlägget om Tim som kämpar och om Madde som inspirerar.
Mina länkade läsare.
Kommentarer till Enbart

Postat av: Cecilia

Lustförlusten kompenserar jag med Rosenrot ;)

Men ska iofs iväg till varmare breddgrader snart...

2008-11-21 @ 11:45:19
URL: http://cilla-cecilia.blogspot.com/

Postat av: Anonym

hahah vad jag skrattade gott åt beskrivningen om en trillkram.. kanske man skulle prova.. Eller hur kramar är det nog det bästa som finns förutom godis.. =)

2008-11-21 @ 12:56:53

Postat av: annie

det finns en anledning till varför jag har bosatt mej på en medelhavsö :)

Du är duktig på att uttrycka dej i ord tycker jag!

2008-11-21 @ 13:25:08
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Postat av: CYKA

sv: Tack!

2008-11-21 @ 14:29:43
URL: http://cyka.blogg.se/

Postat av: Nina

mmm... jag vet precis vad du talar om... om detta med solen som smeker varmt. Sinnligt är det.



Trevlig helg!

2008-11-21 @ 16:17:24
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Postat av: Siw

Hon är av rasen norskskogkatt. :-)

Jag har ju hund och är tacksam för det, väljer naturligtvis att ta lång prommisen i solskenet, två timmar blev det i går. MMMM vad skönt det är när man kommer in sen.

Ha en fin helg!

2008-11-21 @ 23:04:32
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0