081124 Enbart Zytomierska

Enbart Zytomierska blir intervjuad i Aftonbladet av Cecilia Hagen. En intervju som verkligen fick mig att skratta och sända en beundrande tanke till Cecilia Hagen. Stakars Katrin jag tror inte ens att hon förstår att hon just blivit överkörd av tåget.


Vad sägs om följande fråga från Cecilia och svar från Katrin:

"Vilken är din avsikt med att såra människor? Att bli känd och därmed öka ditt marknadsvärde? Eller något annat? Vad får du ut av det? - Humor. Att jag får skratta åt det."


Ja vad var det med det säger du. Inget särskilt om man inte läser Faktarutan där Katrin bl.a. säger följande:

Sämre egenskaper: Jag har ett ganska outvecklat konsekvenstänkande.
Sågar: Iskalla människor som inte bryr sig om andras känslor.


Ja Katrin inte mycket att säga. Bättre blir det inte för att du tycks försvara dig med att det är sådan du är och du skall inte ändra dig.


Tack Cecilia för en riktigt kul artikel, beklagar Katrin att hon inte förstår sin återkommande inkonsekvens.


Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.

För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas. Skänk en gåva till Barncancerfonden. Läs gärna inlägget om Tim som kämpar och om Madde som inspirerar. Mina länkade läsare.
(Vill DU gästblogga så hör av dig genom att skriva en kommentar om att du vill.)
Kommentarer till Enbart

Postat av: Mia

Jo, om man kollar på idolernas utveckling så har ju självklart Robin B utvecklats mest. Men tror att Alice och Kevin skulle kunna göra en grymt bra och rolig show i finalen=)

2008-11-24 @ 01:19:42
URL: http://miamariah.blogg.se/

Postat av: Gisan

Ja man får ju hoppas för hennes skull att hon mognar. Kramar...

2008-11-24 @ 13:07:17
URL: http://gisans.blogspot.com

Postat av: Anita o Uno

Ja vad skall man säga? Inte konstigt många ungdommar mår dåligt. Ord har makt.

Cecilia är bara så bra. Men så tillhör vi samma generation hon och jag.

2008-11-24 @ 19:12:23
URL: http://unoett.blogg.se/

Postat av: Lena Hultén Wilson

Hej igen. Jag har läst art.Jag förundras ganska mycket av att någon VILl o ÄR berömd bara för att dom är elaka. Jag skulle MYCKET hellre vilja vara "berömd" eller känd för att jag är snäll..haha.Men alla är vi olika va!!.Kanske har inte vi alla hästar "i stallet" som tycker att man ska vara snäll..fniss..Vad vet jag..Ha en underbar kväll Peter. Tack för att du finns för mänskligeheten.KRam

2008-11-24 @ 20:27:52
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com

Postat av: Lina

Haha det var en rolig intervju faktiskt.

2008-11-25 @ 04:31:57
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0