090204 Enbart Smärtfri

Madde, tack för att jag fick lyssna på dig. Jag har aldrig träffat dig även om jag de senaste halvåret verkligen önskat att jag gjort det. Din energi och din kamp är så beundransvärd. Jag hoppas så att du har det bra och smärtfritt där du nu är.

David. Jag förstår att du saknar din Kollibri men jag förstår också att Madde var lycklig som fann en kille som dig. Jag hoppas att du kommer att finna en väg att gå vidare.

Anne! Ärligt så vet jag inte vad man säger till en mor som mist det viktigaste i ens liv, ett barn. Jag vet inte själv vad jag skulle ha gjort, hur jag skulle känna mig. Vet bara att jag skulle brottats med min förtvivlan. Dina texter och din öppenhet är viktig, inte bara för dig utan för långt många fler.

Min kärlek till er alla.



Peter PC Carlsson


Inlägget är pingat på Intressant.

För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas. Skänk en gåva till Barncancerfonden. Läs gärna bloggen av Sabina, inlägget om Tim som kämpar och om Madde som inspirerar.

Kommentarer till Enbart

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0