081101 Enbart Ångbastu. Del 1 förnimelse

Enbart ångbastu med tät och varm dimma var scenen för min dröm. Här liksom i verkligheten är en ångbastu ofta gemensam. Tur att man inte kan göras ansvarig för sina drömmar. Eftersom drömmen kändes så verklig och erotisk skrev jag ner den för att kunna minnas och fortsätta att drömma om så på dagen.


Del 1, Del 2, Del 3, Del 4


------------
Med ett stort badlakan runt midjan sitter jag och lutar mig mot kaklet. Svetten rinner och det droppar från väggar och tak. Sikten i bastun är kanske en meter så tjejerna rakt framför mig kan jag inte se mer än i sina konturer. Alla tre verkar energifyllda och glada, alla sitter med samma vita badlakan. En av dem har badlakanet som en kille, så att hela överkroppen syns. Eller snarare skulle synas om inte dimman vore så tät. Förutom deras röster hörs ett konstant pysande från ånga som tränger fram längst golvet. Ånga som smeker både deras och mina fötter och ben.


En kittlande känsla sprider sig från magen och ut, ner, upp. Det börjar kännas varmt i kroppen. Genom tät dimma ser jag konturer av deras kroppar. Jag kan inte låta bli att titta efter de blottade brösten. Medan kropparna värms och blicken söker fäste så glider ytterligare ett badlakan ner till höften. Lite fnissande blandas med den pysande ångan. Två av tjejerna gnider sina välformade vader och fötter. Ofrivilligt letar sig min blick upp längst varje ben, upp för att mötas av badlakan eller en allt för tät ånga för att kunna se in där benen möts.


Till vänster om mig sitter en kille enbart iklädd en tajt badbyxa. Ett val han kanske ångrar då den inte kan dölja hans tilltagande upphetsning. Tjejerna fnittrar och han försöker sitta med benen i kors. Hans håriga ben är svällda av muskler, längst bröstkorgen rinner droppar av svett och vatten ner till en solbränd och rutig mage. Jag sväljer och följer dropparnas färd ner mot hans midja. Han ser hur jag studerar honom, ler och gnider handen mot sin bröstkorg. Mer droppar rinner ner och de svarta badbyxorna kan inte ens längre dölja ådrorna på hans lem, än mindre dess hårdhet, grovhet och längd. Med detta hårda stånd reser han sig upp rakt framför kvinnorna och mig, vänder sig ett varv och går sedan ut. Generat fnittrar vi och i dimmans skydd är det mer än jag som måste röra mitt egna kön.


Jag kan höra, men inte se, att dörren öppnas. Så ser jag ett par komma in. Kanske är det för att få en skymt av kvinnorna mitt emot som de sätter sig bredvid mig. Kvinnan ställer sig till höger om mig och mannen än längre in i dimman. Badlakanet lossar hon och visar mig hela sin vackra bak. När hon lätt böjer sig fram kommer hennes välformade stjärt än närmare mitt ansikte, genom dimman ser jag att hennes kön är rakat bak och blygdläpparna lätt särade. En svag men upphetsande doft av kön når min näsa och det går ilningar rakt ner i min lem. Dörren öppnas på nytt och två grova män vandrar pratandes in. De märker inget av den erotiska spänning och doft som finns i bastun utan sätter sig längst in i dimman och fortsätter sitt samtal. Under tiden har den vackra kvinnan vid min sida rättat till sitt badlakan och "råkat" stryka sitt lår mot min överarm när hon satte sig.


Förutom de nyanlända bägge männen så är det nu tyst i bastun, ångan pyser och inte ens tjejerna mittemot fnittrar. Men de fortsätter att gnida sina lemmar med händerna. Kvinnan bredvid mig sitter med lätt särade ben hennes vänstra axel rör vid min högra överarm. Trotts värmen njuter jag av hennes beröring och sluter mina ögon. Jag tvingas gång på gång att rätta till min handduk så att den skall fortsätta att dölja mitt allt mer tilltagande stånd. Jag hör en allt tyngre andhämtning och förstår att något är på gång bredvid mig. När jag öppnar ögonen är dimman tätare än på länge men jag kan se hur manen bredvid fört in sin hand under kvinnans badlakan. Handen söker sig upp från hennes högra knä och söker sig in under badlakanet. Hon särar lätt på benen och antagligen utan att tänka på det lutar hon sig mer mot mig....


... fortsätter här Del 2,

Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.

Webbtest Expressen, Otrohet, Aftonbladet sexliv,

Kommentarer till Enbart

Postat av: Hontass

Ser fram i mot att läsa fortsättningen....



Ha en underbar dag!

2008-11-01 @ 11:18:55
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass

Postat av: tess

Ja ska nog börja ta en allvarlig funderare på just detta för både Daniel å ja lagar bra god å enkel mat som många uppskattar... tror många vill ha typ husmanskost sånt som sköter sig lite själv osv... verkar som om mycket av de gamla hederliga har försvunnit på nå vis... Nu ska ja gå ut //Tess

2008-11-01 @ 14:13:14
URL: http://tess701.blogg.se/

Postat av: Siw

MMMM Mysigt spännande. :-)

2008-11-01 @ 19:01:37
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Postat av: Siw

Hej Peter,

Kolla min blogg, hjälp att hjälpa. En utmaning kanske?

2008-11-02 @ 01:22:19
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Postat av: //S

Och när får vi läsa nummer 3 av ångbastun då ;)



Fantasierna blir ju större och större hur det hela kan utspela sig!

2008-11-15 @ 20:04:59

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0