081122 Enbart Ångbastu Del 4 förlösning

Här kommer tredje delen i en djupt erotisk dröm jag haft för ett litet tag sedan. Läs först Del 1,  Del 2,  Del 3  innan Del 4 nedan.
-------------


Tjejen gnyr och lyfter lätt på stjärten så att hennes blygdläppar särar sig och jag millimeter för millimeter kan trycka in min lem. Jag sluter mina ögon och känner hennes trånga kön hungrigt krama och äta min lem. Bit för bit glider jag in i ett trångt och rinnande kön. Plötsligt känner jag tänder som biter tag i mina kulor. Under mig på första parkett ligger kvinnan som tänt min glöd och hennes naglar borras nu in i mina skinkor samtidigt som hon drar i min pung med sina tänder.


Upphetsningen blir allt för stark och mina flämtande ljud tilltar i takt med att min kuk blir allt hårdare kramad och roten slickad. När mannen mitt emot mig närmar sig och skriker ut sin njutning kan jag bara låta förlösningen komma. Njutningen är total när jag känner en tunga som vispar mellan min pung och anus samtidigt som jag allt intensivare kramas av ett trångt kön. Det krävdes bara ett par djupa stötar och mina händer på hennes vackra fasta stjärt. Jag känner hur jag kommer och med en intensitet starkare än någonsin fyller jag hennes kön med en varm flod av spermier.


Mitt i mina ryckningar känner jag hur tjejen jag just fyllt kommer i en intensiv kramande orgasm och ett långt ljudligt skrik. Våra gemensamma utlösningar rinner sakta ur hennes svullna kön. Jag drar mig sakta ut och floden rinner ner på kvinnan som just fått ta emot mannens säd.


Jag faller ihop och ligger där i en kladdig hög med två vackra kvinnor. Vi pustar, stönar och ångan pyser in i bastun. Vår svett rinner och den intensiva spänningen är förbytt i en förlösande avslappning. Runt om mig ligger kvinnor och män som alla ser ut att vara tillfreds. En stark doft av sex stiger med ångan som enbart överröstas av våra fortfarande flämtande andhämtningar.


Det tar mig en liten stund att hämta andan varpå jag vänder mig mot den kvinna som så länge kysst och smekt min lem. Utan ett ord smeker jag hennes kinder och hår. Hon ler och jag kysser henne ömt och sedan allt innerligare. Kyssarna blir allt hetare och hennes bröst i min hand allt mer spänt. Våra andhämtning skvallrar om en nyvunnen lust och våra händer trevar åter över en naken kropp.


Så lyfter jag hennes stjärt till rätta särar på låren och lägger mig till rätta. Mitt kön har vaknat och jag låter ollonet nosa runt i hennes öppna kön låter det smeka hennes styva klitoris. Det killar i min lem och jag styr det in i kvinnan under mig. En av mina händer har greppat bägge hennes handleder och håller henne fast. Våra ögon är fast spända i varandra när jag kommer in. Hon möter upp med en lyftande underlivs rörelse som tänder mig än mer.


I en varm kyss förenas vi och någonstans töms resten av livet ut ur mig och in i kvinnan inunder mig. Nyförlöst och med en slapp lem i min hand lägger jag mig åter tillrätta och somnar om.


Det finns drömmar som är för bra för att vara sanna.

Peter PC Carlsson

Inlägget är pingat på Intressant.
För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas. 
Mina länkade läsare. (Vill DU gästblogga så hör av dig genom att skriva en kommentar om att du vill.)
Webbtest Expressen, Otrohet, Aftonbladet sexliv,

Kommentarer till Enbart

Postat av: Hontass

Så får man åter igen ta lite tid i enskildhet efter en underbar läsning ;)



Hoppas du har en skön helg vännen.



kram

2008-11-22 @ 23:30:14
URL: http://www.metrobloggen.se

Postat av: Sanna

Du som jag sa tidigare hade jag gärna dessa drömmar,kan inte bli bättre!!

Hoppas att du mår bra och att vackra snön har kommit för att stanna i stockholm nu!!

KRAM

2008-11-23 @ 00:23:58
URL: http://sannasegna.blogspot.com/

Postat av: Sophia

oj oj..funkade för mig iaf. Varför drömmer aldrig jag sådär...

2008-11-24 @ 08:59:52
URL: http://frokensoffe.blogg.se/

Postat av: Kotte

Beskrivande, för ett ögonblick var jag där i bastun och såg allt klart. Och nu hoppas jag älsklingen kliver in genom dörren snart så jag får värma honom, kanske borde boka vår bastu ikväll...

2008-11-24 @ 12:53:15
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Postat av: Vindensmelodi

Ojojojoj,,,, puh!!!

2008-11-26 @ 21:43:35
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Postat av: pinglan

hhhmmm.... ;) sicken dröm... har aldrig tänkt i banorna att skriva om det jag drömmer om....t ex det jag drömde om inatt....en bra idé kanske ;)

2008-12-09 @ 00:19:38
URL: http://nuelleraldrig.wordpress.com

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0