Enbart halv fem 071230

Enbart dödstrött gick jag till sängs i går. Somnade med TV:n på och vaknade bara till av att pappa ringde och tackade för att vi givit mamma magsjuka när vi var nere... hmm ja så var det inte riktigt men hon har nu fått den. Typiskt. Jag som trodde att vi väntade tillräckligt länge innan vi åkte ner till dom. Nå, nu får mamma spy lite.

Själv vaknade jag pigg redan vid halv fem i morse. Allt för tidigt om du frågar mig. Men jag väckte mig själv av ett jäkla hostande. Så jag gick upp, behövde sedan gå på toaletten eftersom jag varit dum nog att äta glass igår (gjord på mjölk). Så jag hade ont i magen utav bara den. Sen kunde jag naturligtvis inte somna om. Kanske berodde det på att jag satt och läste morgontidningen.

Visst är det ganska skönt att vara uppe när alla andra sover? Jag tycker det, lugnt, stilla och inte en kotte som stör. När jag väl gick och la mig vid halv sju så var det ju lagom tills att Leon skulle vakna, det gjorde han också... så sedan dess har jag varit vaken.

Ska kolla på lite biljetter idag. Det blir av, resan till New York. I maj. Kan inte riktigt se fram emot det ännu, men ska se till att boka resan.

Ska se till att besöka min bror också, som bor i Kansas sedan ett par år tillbaks. Nej nu är det surfande som gäller.

Enbart slut.

Peter PC Carlsson

Kommentarer till Enbart

Postat av: frump

Vad roligt med resa till NY och Kansas!
Var över sju gånger under början av nittiotalet, längtar tillbaks ibland...

Önskar dig ett Gott Nytt År!

2007-12-30 @ 14:08:40
URL: http://frump.bloggagratis.se

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0