Enbart jobb 071213

Enbart ett fåtal dagar kvar nu innan jag ska kunna ta julledigt. Hade tänkt att vara riktigt långledig. Men det är ju helt otroligt vad det har hopat sig mig en massa grejer som ska vara klara just nu. Så tre av semesterdagarna försvann just i ett möte.... Fan också. Och desutom har jag en känsla av att jag inte hinner med det jag skall till nästa fredag. Då får det väll falla helt enkelt. Jag bara vill vara ledig. Annars blir jag deppig av det också :-)

För femtioelfte dagen i rad har jag glömt att ringa till min husläckare för att boka tid. Hur ska jag göra för att komma ihåg att ringa innan klockan 9.15 på morgonen. Sätta väckarklockan kanske. Hmmmm gör det nu.

Enbart en massa att göra och ingen tid. Bra eller hur?

Peter PC Carlsson
Kommentarer till Enbart

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0