080811 Enbart Gardell

Enbart Gardell kan skapa en massa rubriker utan att egentligen göra något. Själv är jag ingen kvällstidningsläsare och missar då alla "skandaler". Men jag följer Jonas blogg. Där skrev jag ett inlägg i dagboken till alla dem som varit så upprörda av vad Jonas gjort (enligt kvällstidningarna).

"Ibland funderar jag på om det är bra eller dåligt att jag aldrig läser kvällstidningarna. Inte en rad har det stått (som jag sett) i DN om dessa "skandaler". Så alla kommentarer i gästboken känns främmande.
Trotts att vi alla vet, eller borde veta, att kvällstidningarna skapar nyheter så tycks de ändå väcka så mycket känslor.

Jag håller mig till DN även i fortsättningen för inte bryr jag mig om det skulle vara bråk mellan Jonas och Dellert.
Men jag bryr mig om Jonas!"


En av de artiklar som många yvas över citerar just från Jonas egen blogg, även om den är lite förvrängd, det är i Aftonbladet.
Här påstås Dellert rasa ut....

Fortsättning lär följa och allt är naturligtvis totalt oviktigt. Vad spelar detta för roll. Nej det finns betydligt viktigare saker i världen, men jag lär inte få läsa om dem i kvällstidningarna.

Dagen efter detta inlägg så uppdaterar jag nu. Aftonbladet ber om ursäkt.

Peter PC Carlsson

Pingat på Intressant.

Läs och ta ställning mot FRA-lagen. Kontakta din riksdagsledamot.
Kommentarer till Enbart

Postat av: Nina

Dessa kvällstidningar... svarta rubriker om allt möjligt. Och allt är chock och elände. Suck.

2008-08-11 @ 20:54:22
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0