080717 Enbart Tävling

Ibland glider jag runt någon timme på andra bloggar. Det mesta är i mina ögon skräp eller trams. Massor handlar om mode och att shoppa. Det intresserar mig lika lite som en pinne i skogen, även om det finns massor av variationer. Nej när jag blir intresserad så är det för att en text berör och det finns massor av texter som berör. Massor av människoöden i bloggvärlden. Hmmm.  Ska nog skriva om det...

Denna gång så surfade jag förbi Vävra Keramik, här finns vacker keramik och möjlighet att delta i en tävling om man länkar till sidan. Så om du vill var med och minska mina chanser att vinna så deltar du också i tävlingen ;-)
Kommentarer till Enbart

Postat av: Maria

Vilken härlig blogg du har. Här kommer jag tillbringa åtskilliga timmar och fundera över livets krokigheter.

2008-07-17 @ 19:31:01
URL: http://mariasbetraktelser.blogg.se/

Postat av: Anne

Bra sida du har!

Brukar inte surfa runt så mycket,för det mesta är som du säger modebloggar som iofs intresserar de flesta unga tjejer och killar oxå för den delen.



Allvarligheter o. poltik anses som tråkigt numera och det är yta och snabba inlägg som premieras.

Den stressade nutidsmänniskan orkar inte läsa för mycket textmassa.

Snyggt, snabbt och välpaketerat får många läsare...



Om du vill läsa om kämparglöd och jordens vilja för en ung tjej, 20år att bli frisk från cancer så tipsar jag här om en kanonbra sida!

http://Jagefrisk.blogg.se

2008-07-18 @ 00:27:23
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0