100603 Enbart Sol

Enbart en underbart strålande sol kan tina våra frusna leder, få oss att släppa på de nedbundna smilebanden. Ja solen får oss att kasta av oss mer än kläderna. Bördor vi bär tycks lättare och alla människor blir vackrare. För oss som halva året lever i ett mer eller mindre totalt mörker är solen säkert viktigare än för andra människor på vår jord. Var liten stund vill vi ta tillvara.

 

Under sommaren måste det vara extra svårt att vara Sverigedemokrat, alla vi vitingar kastar ju av oss så mycket vi kan för att bli bruna. Brunast vinner, vi sneglar beundrat på alla solbrända människor och avundas deras gyllenbruna färg. Solen har fått tvätta bort de sista resterna av den långa vinterns kyla och färgat vår hud efter att smällt de sista resterna av snö.

 

Vi är ett folk som älskar solen, om gud finns så finns hon i solen. Källan till allt liv, till vår glädje, vår lust och vår halvårslånga längtan efter att åter få ta av oss våra kläder. Äntligen kan vi stiga ut ur våra dunjacksbeklädda fängelse. Äntligen kan vi ställa de fodrade kängorna i källarna med istoppade raggsockor. Äntligen får vi chansen att visa alla invandrare att vi vill vara som de är, vackert bruna.

 

När vi lämnar våra arbetsplatser är det ofta svårt att finna skäl till att bara gå hem. Solen strålar och livet leker, uteserveringarna är fyllda av lättsamhet och solbejakande kroppar. Gud, vad det är vackert. Var gång jag går förbi så ler jag inombords. Vår längtan tar form av uteserveringar och en svalkande pilsner.

 

Tidningarna tipsar om de bästa bantningstipsen och de godaste grillsåserna. Nog är livet vackert, snart är vi alla färgade enbart Jimmy Åkersson och hans hantlangare behåller den vita rasen ren från färg. Själv går jag glatt ut i solen för att känna dess smekning. Kanske finns det chans till en stilla flirt.

 

Ikväll liksom alla sommarkvällar blandas våra blod. Raser möts och älskar hett i den ljumma sommarnatten. Det som är allas vår dröm må vara var Sverigedemokrats mardröm. Kom nu med gå ut och njut av våra olikheter, attraheras av det okända det annorlunda. Jag sluter mina ögon en kort stund innan jag går ut för att älska, älska, älska!

Peter PC Carlsson

För övrigt anser jag att Sverigedemokraternas åsikter och cancern skall bekämpas!

Gör ENBART som favorit på Nyligen Intressant?


Kommentarer till Enbart

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0