081206 Enbart Dagdröm Nr 1 del 2

Enbart dagdröm fortsätter från igår. Läs först del 1 Dagdröm nr 1, del 1, Dagdröm nr 1, del 2


- - -

En dryg timme senare ringde jag och med spänd förväntan hörde jag hur signal efter signal gick fram. Just när jag bestämt mig för att lägga på hörde jag den blandade hesheten och erotiska rösten svara med namn, "Sandra". Efter en liten stunds samtal visste jag att hon fortfarande jobbade och i vilket område. Så jag började gå, tog ännu en gul bil och efter en halvtimme var jag framme. Men det var inte hon. Så jag gick runt några kvarter ett par gånger innan jag ringde på nytt. Så stod hon där med en väninna och pratade. Jag gick fram och presenterade mig för dem bägge. Under stegen fram lät jag blicken omfamna Sandra, var hon så vacker som jag mindes henne? Min blick följde var linje, var form på hennes kropp och jag log.


Hennes hand i min när jag kom fram fick knappast min nervositet att släppa. I bröstet bankade det starkt och i magen bodde fåglar som fladdrade och ville ut. Hennes väninna vinkades iväg och så var jag ensam med kvinnan jag jagat ifatt. Det är inte jag att vara så rätt fram att vara så rakt på, men eftersom jag inlett så fanns ingen återvändo. Jag böjde mig genast fram och gav henne en kyss på munnen. Drog ett djupt andetag och log inom mig. En ljuvlig doft av parfym och kvinna. Hennes fylligt varma läppa var mjuka och inbjudande. Hennes svar fanns där om än så försiktigt.


Jag förklarade att jag var på semester i New York och visste inget om vart vi var. Det visste inte hon heller, hennes första kväll som servitris på restaurangen i denna del av staden. Jag log och undrade vart vi skulle äta, hon visste inte så jag sa, "come, I know a place". Vi gick och fann en Italiensk restaurang. Satte oss vid en rutig duk och beställde varsin rätt. Jag föreslog fina viner men hon bad om öl.


Middagen var både romantisk och förvånande, hon var vacker och min blick satt fast. Hennes klädsel var stilig men hennes språk var fritt. Hon hade inte minsta blygsel och jag fick jobba för att vara så säker som jag spelat. Efter en stund frågade jag vad som fick henne att tacka ja till min middag. Hon skrattade och sa att jag var en man som visste vad jag ville ha, en man som var stiligt klädd och med snygga skor. Generat leende såg jag ner på mina nya skor, lyfte min blick och såg hennes som var varm och våt. Vi åt och jag tog hennes hand, vände den, höll i den och jämförde med min. Hennes så brun, så mörk, så kvinnlig, så vacker. Min så stor, så vit och så manlig. Hennes naglar var långa och vita som snö mot huden, mina bleka och korta inför hennes blick.


Tankarna möttes och vi tackade nej till kaffe och gick. Jag tog ett tag om hennes midja och kände hennes höft mot min. Utanför undrade jag var hon bodde och jag ville inte resa till Queens, Mitt rum var fyllt av vänner så med skratt och lätta steg fann vi en Taxi. Han visste inget hotell som hyrde rum per timme utan körde oss till ett flottare ställe. Jag betalade och vi gick in. Portien, en proper man i i femtioårsåldern, förklarade att de enbart hyr ut per dygn. Vi fnissade och sa att vi inte behövde rummet mer än några timmar. Han log och jag betalade och tog emot en nyckel som ett kreditkort.


I hissen böjde jag mig fram, drog in andan och lät mina lungor fyllas av hennes doft. Blickarna möttes och jag blev varm. Från magen spreds en värme ut och ner i mitt kön. Lemmen växte, hon såg och hon log. Jag böjde mig fram, drog henne mot mig och omslöt hennes fylliga läppar. Hennes tunga var mjuk, varm och lekande. Den bjöd mig in och tryckte mig tillbaks. Hon var stolt och smakade lätt av salt, sött och vin. Min kropp började brinna när min hand fann huden på hennes rygg. Åter drog jag henne till mig och vi kysstes igen just som hissdörren öppnades.


Med rosiga kinder steg vi ut, fann vår dörr och medan jag stack in kortet fann hennes hand tyget ovanför min lem. Hon klöste, smekte och kramade just när vi föll in. Omfamnande på golvet, med öppen dörr, kysstes vi hett och jag lät min hand glida in i hennes hår. Håret smekte mig och dess fyllighet hetsade min själ. Efter kyssar och kel bromsade vi fnissande upp. Stapplande och flämtande hjälpte jag Sandra upp. Hon log, jag log, vi log och kysstes igen. En sådan tunga, så stor, så varm, så het.


Med foten stängde jag dörren. Samtidigt som min hand funnit sin väg in under hennes blus. Med bestämda steg stod vi vid sängen och utmanade varandra i att kasta våra kläder. Hon vann, ty hennes kropp var av chocklad och den strålade av sinnlighet och värme. Naken kände jag mig blek och hon var fylld av allt som gud kan ge av kvinnlighet. Med försiktiga steg närmade jag mig hennes välformade kropp. Delar av mig stod redan i givakt. Utan ett ord tog jag henne i min famn och kände hennes varma kropp mot min. Mörkbruna, näst intill svarta, bröstvårtor stod starka rakt ut och pekade mot min kropp. Hennes skinkor vilade fast i mina händer. Så stod vi där och rörde oss till en musik som ej fanns, men till bultande hjärtan som i trans.


På bulsiga täcken av dun föll vi ner och hennes varma kropp omslöt mig och pumpade allt mer blod till min svällande lem. Så låg vi där, kysstes, smektes och njöt. Hennes kropp mot min, hennes hand på mitt lår, hennes bröst i min hand och kön i min mun. Smaken lyfte och tände mig allt högre. Doften var ljuv och inuti var hon ljust, ljust rosa. Saften som rann var fyllig och upphetsningen klibbade i min mun. Hennes skälvande kropp njöt och jag kramade sista droppen ur hennes orgasm. Min tunga var trött och munnen nöjd. Mitt ansikte var fyllt av kvinnlig parfym. Hon skrek och klöste min nacke hårt när pulsen stegrats och tills den ebbade ut. Jag kröp upp och vi blandade saliv. Kyssandes rullade vi runt, min lem var hård och fann sin väg. Mitt ollon så glatt, så svullnande rött. Hennes grotta var öppen, våt och riktigt kåt. Lemmen hård och grov när den nådde fram. Hennes njutande stön, tänder bitandes i min hals, fick mig att skälva.


Ollonet smekte och gled. Allt våtare sökte det sig in och just som det funnit sin plats kastade hon sig om och fyllde sig med mitt kön i sin mun. Hennes naglar kramade och drog, min pung skrämdes men njöt. Läpparna jobbade upp och ner, tungan slickade och cirklade runt. En hand om min pung och en runt min bultande lem. Gång på gång sög och slickade hon min nu stenhårt ådriga lem.


Så sög hon must ur min kropp, så sög hon lust in i min själ. Jag tändes och strax innan jag kände att en kavalkad av spermier var på väg sköt jag henne bort från mitt bultande stånd. Erotikens genomskinliga vätska rann från min manlighet och jag rullande in mellan hennes lår. Med ett fast tag om ett av hennes mörkbruna bröst och hennes fasta stjärt i min andra hand trängde jag in i hennes varma sköte. Sakta, sakta, bit för bit kände jag hennes kön omslutande krama min lem. Hon kramade och drog, hennes lust kändes stor och jag pressade mig allt djupare in. Hennes blick visade kåthet och en lust att komma om mitt kön.


Hon kom, hon kom, kom och kom igen. Gång på gång kände jag hennes orgasm krama min allt mörare mandom. Hennes ljusrosa, kåtvåta och varma kön bjöd in till ett innerligt samlag. Så vi älskade och älskade igen, igen och igen. Slutligen var kåtheten för stor. Jag pressade mig allt djupare in i henne och kände hur det gick en våg av värme från ryggen, genom benen och rakt ut i min lem. Strax sköt jag iväg min första satts, djupt in i Sandras ljuva kropp. Varje sprut möttes av hennes köns reflexer att suga och krama ut minsta droppe ur mig.


Så föll jag ihop och svettig låg jag över henne med en slaknande lem inuti hennes kropp. Kyssandes väckte vi varandra på nytt. Aldrig glömmer jag smaken av hennes kön, den ljuva svarta färgen på hennes hud, Hennes fylliga läppar som omslöt mig.


Ljuva Sandra jag hoppas att vi möts igen, igen och igen. Om så i min dröm.


Peter PC Carlsson

Hoppas att du antagit utmaningen Länk till Lucia, om inte gör det nu!

Inlägget är pingat på Intressant.

För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas. 
Skänk en gåva till
Barncancerfonden. Eller kolla på Enbart Gåvor! Läs gärna inlägget om Tim som kämpar och om Madde som inspirerar. Mina länkade läsare.

Kommentarer till Enbart

Postat av: stella sweden

Hahaaa...NJUJOORK! Som ja skrivit om sååå mycket...

2008-12-06 @ 23:26:22
URL: http://enlitenj-ablogg.blogspot.com

Postat av: Ami

Härlig dagdröm =) !



Du har en utmaning att hämta hos mig.... =)



Kram

2008-12-07 @ 10:36:46
URL: http://kvinnainorr.blogg.se/

Postat av: Hilda

Hej vännen.

Jag har valt att stänga min blogg.

Maila mig på [email protected] så berättar jag varför.

Kram!!

2008-12-07 @ 10:57:50

Postat av: Fia

ja nog va det en dag dröm , inte illa inte illa.

2008-12-07 @ 11:20:51
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Postat av: Hontass

Åh my gosh!



Underbart Peter, nu blir det egenhäbndigt myspys ;)



Sv: Snälla rara du, ta INTE på dig en badklänning ;)

2008-12-07 @ 12:55:28
URL: http://hontass.blogg.se/

Postat av: pinglan

jaha, o så ska jag bara helt ensaaaaam lägga mig och 'drömma' ;)

2008-12-10 @ 00:02:26
URL: http://nuelleraldrig.wordpress.com

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0