090517 Enbart Månadens Maj

Enbart tävling om månadens blogg.
Här finns de bloggar som är nominerade til månadens blogg för Maj. Omröstningen pågår fram till sista maj. Du kan rösta en gång varje dag. Vinnarna kommer att får 150 kr att skänka till valfri hjälporganisation.

Den blogg som vinner "Månadens Blogg" går till "Enbarts årsfinal" 2009 och vinnaren där kommer jag att bjuda på en middag på en restaurang i Stockholm. (På så viss blir ju jag också en vinnare ;-) Kan vinnaren och jag inte ses ger jag 1.000 kr till valfri hjälporganisation i vinnarens namn.

Se till att rösta på Enbart månadens blogg. Jag kommer oavsett vem som vinner att själv ge en motivering till den blogg jag funnit mest intressant och tänkvärd under månaden. Är du nominerad så länka hit och uppmana dina vänner att rösta på dig. Livet går inte bara ut på att kämpa väl, ibland också på att vinna. Frågan är dock vad vi vill vinna.


Det är enbart bloggar med ett innehåll som på ett ellar annat sätt manar oss till eftertanke som kan vara med i tävlingen.

De nominerade är:
Bloggberta, En bok om dagen, Hispaliv, Kjell Stjernholm, Livsvinst, Mallan på nya äventyr, Pysans tankar, Sanna Bråding, Vuxet barn (Fortfarnde läsvärd trotts att den inte uppdaterats på ett tag),

Rösta på månadens blogg i rutan till vänster på första sidan!

Tidigare nominerade, (Vinnare i fetstil).
April:

Daniels värld, Jonvision, Ludmillas BloggMirAnnaSkoghuldran, TrollhareUlricas box of chocolate, Underbara barn, Vimmelmamman

Mars:
CPmammanEn mammas tankar och funderingarGussilago, JayneNär livglädjen tystnar, ShoegirlTindra, ThinLineVimmelmamman,

Februari: Ann, Daniels världHäxmamman, Ludmillas BloggMamma Melissa, När livsglädjen tystnar, Trollhare, Ulricas box of chocolate.

Januari: Ann, Annarkia, Anne, Cecillia, Fru Sörmlind, GladaKatarina, Gussilago, Hontass, Häxmamman, Josefin, När livsglädjen tystnar, Ludvig Sörmlind, Sabina, Underbara barn,


Peter PC Carlsson

För övrigt anser jag att Sverigedemokraternas åsikter och cancern skall bekämpas!

Gör ENBART som favorit på Nyligen  Intressant?

Kommentarer till Enbart

Postat av: Häxmamman i Jämtland

Hej min vän!



hoppas att det är bra med dig, här är det bättre...



jag har skrivit ett inlägg hos mig som jag vill att du läser om du vill/Kramar

2009-05-18 @ 13:52:28
URL: http://dockmammansstickcafe.zoomin.se

Postat av: sara

Vilken trevlig blogg du har:)

2009-05-19 @ 00:32:06
URL: http://www.gratisglädje.se

Postat av: tess

Kikar in... hoppas du har de gott... //Tess

2009-05-19 @ 11:17:43
URL: http://tess701.blogg.se/

Postat av: Skogshuldran Titti

Välkommen tillbaka!

Hoppas du haft en bra vecka!

2009-05-19 @ 12:04:24
URL: http://skogshuldran.bloggagratis.se

Postat av: Pysan

Jag sitter här och är mycket, mycket hedrad av denna utnämning...



Jätteglad.. tack så mycket... att bli nominerad..



Kram I massor

Pys

2009-05-20 @ 19:07:05
URL: http://pysan.wordpress.com

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0