081128 Enbart Illa I

Enbart illa är vad jag mår. Kanske är det som jag varit för hård mot mig själv en allt för lång tid. Kanske är det dåligt levande. Tja i vilket fall så ville kroppen spy upp det jag ätit till frukost. Nu när det är gjort så känns det lite bättre. Idag jobbar jag hemma, enda sättet att komma ifatt ibland. Har kommit ner i 200 olästa arbetsmail, inte illa. Det var 256 när jag började idag. Nog skall de rackans mailen knäckas under dagen.


Visst är det intressant att en del saker går bara så otroligt mycket bättre att göra när man inte är på jobbet. Som att läsa in sig, åka pulka och att besvara mail. Lugn, jag lovar, jag skall inte åka pulka på arbetstid. Hur skulle jag kunna det föresten, snön är ju borta?


Nej nu skall jag läsa och besvara lite mera mail igen. Jag ser med lite spänning på om det kommer att vara någon media som reagerar på utskicket jag gjorde inatt. Nog borde det väll vara intressant att skriva om Sveriges största privata insamling.


Fast vad vet jag, det kan ju vara så att det finns mer intressant att skriva om. Tänkte tex på om Paris Hilton skaffat ny klänning, Viktoria Silverstedt råkat tappa trosorna igen eller om Ozzy O skulle visat sig ute. Ja sådana världshändelser är ju alltid svårt att konkurrera ut.



Peter PC Carlsson


Inlägget är pingat på Intressant.

För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna och cancern skall bekämpas. Skänk en gåva till Barncancerfonden. Eller koilla på Enbart Gåvor! Läs gärna inlägget om Tim som kämpar och om Madde som inspirerar. Mina länkade läsare.
Kommentarer till Enbart

Postat av: Fia

hoppas du tar hand om dig i dag och att det finns tid i helgen till det med . jag hoppas att dom tar din insammling på allavar för det är enormt va blogg värden kan göra med rätt hjälp.

jag va glad i går fram tills min stora grabb kom hem , tacklingar på isen hatar jag för till fället .

där ser man va fort det går från att va en suportande förälder till en höns mamma stegen är inte långa..

må så gott nu .

/fia.

2008-11-28 @ 11:06:35
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Postat av: Angeslick

Haha.. De gör du som du vill =)

De gör du rätt i!



Hoppas du stannar upp ett tag och täbker på dej själv och tar hand om det själv! Krya på dej!!

Kraamizzar

2008-11-28 @ 11:30:35
URL: http://angeslick.blogspot.com/

Postat av: Toffs

ja, givetvis är det mer intressant att läsa om victoria silvstedts trosor än om världen...eeeeh... suck, folk har ibland väldigt konstiga uppfattningar om vad som betyder något här i livet... Tack och lov finns det folk som tänker på annat också...:-)

2008-12-02 @ 14:56:37
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera Enbart här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0